Hier gaat het om u

Snel naar:

Blijf op de hoogte

Vrijwilligers patiëntenvoorlichting

Bij de balie patiëntenvoorlichting ben je vaak één van de eerste aanspreekpunten voor patiënten, familie en medewerkers. Onze balie bevindt zich in de centrale hal van het ziekenhuis. We maken deel uit van een brede servicebalie waar ook de receptie, telefooncentrale en de beveiliging zich bevinden. 

Aan de balie ben je zelfstandig aan het werk. Je vindt het fijn mensen te woord te staan en hun vragen te beantwoorden. En je kunt goed met de telefoon, computer en smartphone overweg. Je werkzaamheden zijn onder andere:

  • patiënten op weg helpen bij het gebruik van "Mijn IJsselland",
  • vragen beantwoorden bij het inzien van het dossier in Mijn IJsselland en het opvragen van een kopie uit het dossier,
  • verwerken van folderbestellingen,
  • passende, online of schriftelijke informatie zoeken voor patiënt, familie of medewerker,
  • een luisterend oor bieden en desgewenst informatie geven over de klachtenprocedure van het ziekenhuis,
  • etc.

Lees meer over afdeling patiëntenvoorlichting.

Werktijden en bezetting:

De balie patiëntenvoorlichting is geopend van maandag t/m donderdag van 09:30 - 12:00 en 13:00 - 16:30 uur. Je kunt 1 tot 3 ddagdelen bij ons werkzaam zijn.

Meer weten?

Neem contact op met Astrid van Amelsvoort, adviseur patiëntcommunicatie, tel. 010-258 533, of stuur een e-mail aan communicatie@ysl.nl.

 

Interesse?

Wil je meer informatie of wil je weten wat de actuele vacatures zijn?

Neem dan contact op met Hans Lips, coördinator vrijwilligers

 (010) 258 3244

 hlips@ysl.nl